Åh Jösses, Balle!!

Åh Jösses Balle!!

Alex is in tha house :D
Sitter här hos Miss.Nykvarn och pratar om blommor och bin och alkoholister =)

Trevligt värre faktiskt =) Solen skiner och jag vet inte vad jag ska skriva.

Har haft en underbar sommar hittills tack vare dig, Miss.Nykvarn.
Vi har haft för oss en hel del om man tänker efter =)
Både roliga och tråkiga stunder har vi tillbringat tillsammans, i hopp om att det snart blir bättre =)

Tänka sig, hur länge sen var det inte vi träffades för första gången...?!
Det var några år sen...

Och jag börjar bli hungrig nu.... och emma ska byta om =P


Vi har nog aldrig tråkigt, även när vi har tråkigt =)
Och skulle vi ha tråkigt så är det bara att kolla på alla bilder och tänka tillbaka till Sunny.B så blir vi på bättre humör!

Igår ordnade jag ju en dejt till Miss.Nykvarn... Fast hon var ju med på det såklart =) så elak är jag inte ..
Nu ska vi bara ta oss i kragen och komma framåt, såsom att skaffa lägenhet och körkort osv :P
Men sålänge ska vi bara roa oss och ha det trevligt :) sånt som man ska göra när man är ung!

Kanske hittar på något i augusti, gotland el öland el götet el värmland el något annat roligt =) eller vad säger du?

Nej, Miss.Nykvarn och Jag har nog inte lekt klart på långa vägar, jag menar man behöver inte bli tråkig bara för man blir äldre =P

Karaoke ikväll? ;)
Stackare som jobbar, medans jag som ändå är ledig och kan sova hela dagen...!
Men du klarar det, hihi.. Du är så underbar! En bättre kompis är svårt att hitta i den här stan!

Och en dag kommer vi lyckas, då kommer vi göra det med buller och bång.
Tills den tiden kommer, får vi helt enkelt bara köra på som vi alltid har gjort =)
Och när du minst anar det så har du glömt och gått vidare, det finns fler där ute som du förtjänar mycket bättre =P
Det finns det alltid!! hihi

Nu orkar jag inte skriva mera.... skrivkramp snart :O
På återseende alla kisar där ute!

Pussar och kramar från din vän / Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0