Vi sa aldrig hejdå...

Och vad betyder det? Mina tårar rann och han sa "vi säger inte hejdå"..men vad betyder det? Kommer vi någonsin träffas igen? Kommer han höra av sig igen? Det finns så mycket som jag kommer på nu att jag ville & borde ha sagt. Men när jag väl satt där ville jag bara stanna hos för alltid. Ville bara höra vad han hade att säga. Jag visste att det skulle bli jobbigt när vi skulle skiljas åt. Jag visste att jag skulle börja gråta. Jag visste att jag skulle bli helt förstörd - igen.. Ändå kunde jag inte låta bli. Var det det att jag hade en gnutta hopp om att allt skulle bli bra igen? Jag vet faktiskt inte själv..jag ångrar det inte heller. Vad som händer nu vet jag inte. Jag kan inte ens tänka mig att aldrig mer få prata med han, få se han..det går inte.


Tills vidare lever jag på dom fina minnena..


But i'm holding you closer than most, cause you are my heaven..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0