Hemgång imorgon.

Imorgon bär det av hem. Skönt. Okej, inte med tanke på jobb på måndag då.
Men skönt att komma hem till lite fart & fläkt igen.
Men det är ändå mysigt att vara här. Men såklart det blir långtråkigt i längden.
Det är ju inte så att man känner några andra här uppe..och jag går ju knappast ut själv och sätter mig och raggar upp kompisar liksom. Det vore ju lite varning också.

Imorgon blir det lite kräftskiva, första kräftorna i år för min del. Och sedan utgång.
Nu minsann ska levern & kontokortet få jobba igen!
Det ser jag fram emot.


Nej, nu har jag snart gjort mitt här i Haparanda.
Vi hörs imorgon, och då hemma från Stockholms länet!
So long norrbotten..!  I´ll be back.


Kommentarer
Postat av: Alex

Alright! men jag hör av mig!:)

2008-08-16 @ 06:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0